“Jak szybko, to nie na drodze” – nowa kampania stołecznej policji
Ruszyła najnowsza kampania społeczna Komendy Stołecznej Policji “Jak szybko to nie na drodze”. Krótkie spoty, przygotowane we współpracy ze znanymi osobami, będą prezentowane w każdy czwartek. W pierwszym z nich wystąpiła Karolina Pilarczyk. Wierzymy, że w ten sposób uświadomimy wielu kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść w inny sposób.
“Jak szybko, to nie na drodze” to najnowsza kampania społeczna Komendy Stołecznej Policji. We współpracy ze znanymi osobami przygotowaliśmy dla Państwa serię krótkich spotów. Będą one prezentowane w każdy czwartek.
Bohaterką pierwszego ze spotów, mających za zadanie uświadomić kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść w inny sposób, jest znana drifterka Karolina Pilarczyk.
Pomysł na kampanię wypłynął od policjantów działających w warszawskiej grupie SPEED, którzy na co dzień podczas swojej służby walczą z „piratami” drogowymi. Jak dotąd, policjanci grupy SPEED zatrzymali prawie 4 tysiące praw jazdy, a tylko w 2019 roku nałożyli na niestosujących się do ograniczeń prędkości kierowców prawie 16 tysięcy mandatów karnych.
Już za tydzień w kolejnym spocie pojawi się wielka gwiazda sportu, wielokrotny mistrz…
Zachęcamy zatem do korzystania z materiałów, a tym samym promowania bezpieczeństwa na drodze, szczególnie przed nadchodzącym weekendem, który można spędzić z prędkością, ale niekoniecznie na drodze.
Żródło: KSP