Kierunek “Życzliwość”

Udostępnij:

21 listopada w Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień na ulice Warszawy wyjechał autobus specjalnej linii promujący piątą odsłonę kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”.

Akcja „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej” potrwa przez cały następny rok. W taborze Warszawskiego Transportu Publicznego (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej) pojawiły się doskonale znane warszawiakom monstery:  Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny, Zastawiacz Olbrzymi, Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny, do grona których dołączył Agresor Vulgaris. Nie zabrakło także Giganta Komunikacji Miejskiej, wskazującego właściwe zachowania współpasażerom. Autobus linii „Kierunek życzliwość” kursował na trasie Konwiktorska – pl. Unii Lubelskiej. Oczekujących na przystankach witano i wręczano im drobne upominki.

Do wzajemnej życzliwości w komunikacji oprócz plakatów będą nakłaniały m.in. filmy i spoty. Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie i Zarząd Transportu Miejskiego.

Na koniec dodajmy, że w ciągu ostatnich dwunastu lat na ulice wyjechało 311 nowych tramwajów, 1167 autobusów (w tym pojazdy z napędem hybrydowym, elektrycznym i  gazowym), 35 pociągów metra Inspiro i 28 pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej.

(Fot. R. Motyl)

Udostępnij:

Komentarze