“Misja Kampinos” wystartowała

Udostępnij:

360 km znakowanych pieszych szlaków turystycznych oraz 200 km rowerowych to tylko część atrakcji które czekają na spragnionych ciszy i piękna przyrody, turystów odwiedzających Kampinowski Park Narodowy. “Misja Kampinos” czyli promocja Parku Narodowego to nowa lokalna marka, która ma przyciągnąć na Mazowsze nie tylko turystów czy inwestorów, ale też informować o ofercie turystycznej regionu. Do jej współtworzenia przyłączył się samorząd województwa mazowieckiego.

Jak podkreślił Adam Struzik marszałek województwa …Kampinoski Park Narodowy to jedno z ulubionych miejsc odpoczynku już nie tylko mieszkańców stolicy.

Nowe szlaki turystyczne, promocja produktów regionalnych czy informowanie o aktualnej ofercie turystycznej i rekreacyjnej Mazowsza – to główne założenia marki „Misja Kampinos”.

Docelowo stowarzyszenie chce przyznawać certyfikaty Marki Lokalnej „Misja Kampinos” lokalnym firmom, obiektom turystycznym, m.in. hotelom, obiektom noclegowym czy agroturystycznym. Certyfikat otrzymać będą mogły również produkty kulinarne, nawiązujące do lokalnej tradycji, a przy tym zdrowe i ekologiczne, a także restauracje lub inne obiekty gastronomiczne serwujące regionalne dania.

Andrzej Kopczyński

fot. Piotr Tomaszewski

Udostępnij:

Komentarze