Nowe logo miasta. Pruszków poznasz-polubisz
Prezydent Pruszkowa Paweł Makuch zaprezentował dzisiaj w urzędzie miasta nowe logo. Zastąpi ono znany od pięciu lat znak z słynnym „włącznikiem”.
Nowe logo Pruszkowa odzwierciedla nowoczesny trend tworzenia znaków graficznych. Kolorowe, proste, kreatywne, przyjazne, nowoczesne – takie właśnie jest nasze nowe logo. Pragniemy, aby tak właśnie postrzegany był Pruszków. Jako miasto przyjazne dla swoich mieszkańców i gości nas odwiedzających. Przenikające się kolory obrazują różnorodność i kreatywność naszego miasta. W nowym logo nie zabrakło naszych barw miejskich, czyli czerwonego i żółtego, które funkcjonują we fladze Pruszkowa
– tłumaczą znaczenie nowego logotypu pruszkowscy urzędnicy.
Punktem wyjścia do powstania kształtu nowego logotypu był obrys granic administracyjnych miasta, dodanie kolorów oddaje ambicje marki i nowoczesny na swój czas charakter znaku.
Nowe logo zaprojektowała pracownia Pixel One. Projekt kosztował 8,5 tysiąca złotych.
POPnews/foto: UM Pruszków