Warszawska Kolej Dojazdowa przeprasza za kłopoty z biletami

Udostępnij:

Władze podwarszawskiej kolejki zdecydowały o podwyżce cen biletów okresowych od nowego roku. Nic więc dziwnego, że wielu pasażerów zdecydowało się na zakup w ostatniej chwili, pod koniec grudnia biletów miesięcznych czy kwartalnych. I tutaj pojawiły się problemy. W kasach WKD biletów po „starej cenie” nie można było kupić już od 30 grudnia, pasażerowie próbowali więc skorzystać z biletomatów. A te również pod koniec roku drukowały tylko bilety w wyższej cenie, zgodnie z taryfą od 1 stycznia.

Przedstawiciele Warszawskiej Kolei Dojazdowej poinformowali, że były to „problemy techniczne”. Na szczęście jest możliwość odzyskania różnicy w cenie za bilet. Jak czytamy w komunikacie na stronie internetowej WKD, w przypadku zakupu biletu do dnia 31.12.2016r. do godz. 24:00 z można zgłosić pisemną reklamację – na tej podstawie przewoźnik zwróci różnicę pomiędzy nową, a starą ceną.

Marek Gutowski

fot. Piotr Tomaszewski /archiwum

Udostępnij:

Komentarze